C.o.R. Alliantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling???

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling??? Empty Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling???

Bericht  RealBuRn wo okt 01, 2008 8:50 pm

Heb een paar dagen geleden een, achteraf bekeken, rare aanval meegemaakt :
1) Hanzework valt aan en laat ons zeggen dat het overzicht van o-game zegt dat de aanval plaatsvindt om 08:30:00
2) Ik stuur er een ninjavloot op af en die komt aan om 08:29:59 stipt
3) Als ik later in de berichten kijk, zie ik dat er een gevecht plaatsgevonden heeft om 08:29:55 => 5 seconden VOOR de geschatte aanvalstijd...

Dit is vlootversnelling affraid

Is dit technisch mogelijk? Zo ja, hoe versnel je je vloot dan (weet dat er tijdens de hele aanval geen 2e vloot te zien geweest is bij mijn weten).
Volgens mij is de enige manier : initieel een groot vrachtschip of zo meesturen als tweede vloot en die er na 5 seconden weer afhalen. Dan gaat de vloot idd sneller dan voorzien en kan je misschien de radar voor de gek houden. Dit is dus een omgekeerde ninja als dit kan. EN : een techniek die ik nog NOOIT heb weten toepassen (ook niet in uni14).

Als dit werkt, is dit een enorm verrassingseffect : iedereen verwacht zich wel aan vlootvertragingen, maar het is idioot om je te verwachten aan een vlootversnelling Shocked

RealBuRn

Aantal berichten : 18
Registration date : 22-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling??? Empty Re: Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling???

Bericht  Lion wo okt 01, 2008 9:06 pm

Je kunt je vloot NIET versnellen!

Gewoonweg onmogelijk, dit heeft puur te maken met een server lag. Dit komt zeer vaak voor, vandaar dat er ook nooit ninja's e.d op 1 seconde worden getimed maar rond de 4 secs

Lion

Aantal berichten : 143
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling??? Empty Re: Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling???

Bericht  Qapla' wo okt 01, 2008 9:17 pm

Zo heb ik wel eens een aanval binnen gekregen waarbij de aanvallende vloot 1 seconde voor mijn terugkerende vloot binnenviel maar toch mijn terugkerende vloot in de pan hakte.
Ik kreeg het rapport van de aanval dus ook binnen voor het rapport dat mijn vloot terug was gekeerd.

Qapla'

Aantal berichten : 47
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kloosterzande
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling??? Empty Re: Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling???

Bericht  RealBuRn do okt 02, 2008 7:28 pm

Bah.... Stelletje 2de rangsprogrammeurs van oGame...
Spijtig dat ik de sources niet heb. Ik weet waaraan heel dat lagprobleem ligt : De data voor de verschillende vloten worden bewerkt in verschillende threads. Is heel zeker een synchronisatieprobleem. En dat is ALTIJD op te lossen.
Dit is ongelofelijk stom, want dit heeft me bijna 3000K aan puin gekost. Heel spijtig Crying or Very sad

Thanks for the info guys Exclamation

RealBuRn

Aantal berichten : 18
Registration date : 22-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling??? Empty Re: Vlootvertraging : ok. Kan vlootversnelling???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum