C.o.R. Alliantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaxx nieuw lid..

Ga naar beneden

Jaxx nieuw lid.. Empty Jaxx nieuw lid..

Bericht  Gast vr jul 04, 2008 12:37 am

Beste leden,

heb nog geen tijd gehad om een berichtje te sturen en mezelf voor te stellen, maar zag dat mijn gabber Riddick al een post rondgestuurd heeft.
Ik ben inderdaad een goed vriend van Barry en heb met hem afgesproken om de alliantie te helpen een hoger level te berijken. Met jullie hulp moet dat zeker lukken.

Ik ben 27 jaar en woon in Roosendaal, heb al best wat ervaring met Ogame. Ben zo'n 4 jaar geleden begonnen en heb toen in Uni 3, Uni 5 en in Uni 11 gespeeld. Hoogste ranking in Uni 3 in de top 100. Heb toen na een lange tijd mijn account afgegeven aan iemand van mijn toenmalige alliantie en ik geloof dat die toen een week later compleet gecrashed was....

Ben nu een weekje bezig en zit al in de top 3000, het helpt dat ik de gehele dag als het moet ogame kan checken, (niet doorvertellen aan mijn baas he Wink )

goed genoeg gebabbeld, zal vanaf nu veel actief zijn op het forum en proberen zo snel mogelijk op volle sterkte te komen.

Jullie horen nog van mij...

groeten

Jaxx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum