C.o.R. Alliantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aanvraag voor joinen :D

Ga naar beneden

aanvraag voor joinen :D Empty aanvraag voor joinen :D

Bericht  Gast di jul 22, 2008 5:47 pm

eey,

ik zou graag jullie alliantie willen joinen, omdat ik jullie ideën en gedachtens van een toffe alliantie wel heel goed en leuk vind en ik zelf ook zo denk.
Ik speel momenteel in universum 15 ben pas weer begonnen (5 dagen geleden) maar ik ben zeker van plan jullie weer in te halen ;P.
Ik heb best veel ervaring in ogame. Heb dit al vaak gespeeld en weet er toch wel genoeg over hoe ik me staande moet houden;)

Ik zou graag willen joinen en ik hoop op een reactie.

gr. Coen

ps. nickname ingame is ook gewoon Coenani Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aanvraag voor joinen :D Empty Geduld

Bericht  Riddick wo jul 23, 2008 6:09 am

Hoi Coen,

Zoals het er nu naar uit ziet, zul je snel kunnen joinen. Het is namelijk zo dat we gesloten zijn. Er is echter iemand al bijna 14 dagen inactief, zonder afmelding. Dit word door onze alliantie niet toegestaan en hij zal dan ook verwijderd worden. Houd het in de gaten, want de alliantie zal dan open gaan en kun je een aanvraag plaatsen. Hopelijk weet je voldoende.

Groeten,
Riddick
Riddick
Riddick
Admin
Admin

Aantal berichten : 66
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oudenbosch
Registration date : 16-05-08

https://corogame.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

aanvraag voor joinen :D Empty Bedankt

Bericht  Gast wo jul 23, 2008 5:15 pm

eey,

bedankt voor je snelle antwoord en je hebt me nu zeker genoeg kunnen informeren Very Happy.
Ik hoop dat als er een plekje vrijkomt dat jullie me dan mischien ook echt toelaten want het lijkt me heel leuk om in deze alliantie te zitten.

vr.gr. Coen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aanvraag voor joinen :D Empty Re: aanvraag voor joinen :D

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum