C.o.R. Alliantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kolonisatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

kolonisatie Empty kolonisatie

Bericht  Gast di jul 22, 2008 6:54 pm

hey ik kan mis vanavond nog een planeet in onze alliantie stelsel maken alleen daar heb ik nog een vraagje over kan een kolonisatie schip al gelijk een planeet van jou maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kolonisatie Empty Re: kolonisatie

Bericht  Qapla' di jul 22, 2008 7:49 pm

Een kolonisatieschip controleert bij aankomst of de planeet nog niet bezet is (en voor vertrek).
Als de planeet op moment van aankomst inderdaad nog steeds vrij is, dan maakt het kolonisatieschip deze planeet voor jou klaar om te gaan bebouwen en is hij dus niet meer beschikbaar voor andere spelers.
Als de planeet op het moment van aankomst wel bezet blijkt te zijn, dan wordt het kolonieschip gewoon terug naar de planeet van vertrek gestuurd.

Qapla'

Aantal berichten : 47
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kloosterzande
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kolonisatie Empty Re: kolonisatie

Bericht  Lion di jul 22, 2008 8:55 pm

Richt je op plekken 4,5,6 die zijn het beste ( staat btw ook op ogame forum )..

Alhoewel dat bij mij niet echt schijnt te helpen. Na 5 kolobootjes verpruts te hebben, maar 1 kolo van 180 velden gekregen die maar de moeite waard moet wezen..

Oja, ik delete slechte kolo's altijd. Lijkt nu misschien rot, maar heb je op den duur meer profijt van..

Lion

Aantal berichten : 143
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kolonisatie Empty Re: kolonisatie

Bericht  Gast wo jul 23, 2008 9:03 am

ik gaa waarschijnlijk plaat 6-24-6 nemen weet mis iemand of dat een slechte planeet is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kolonisatie Empty Re: kolonisatie

Bericht  Lion wo jul 23, 2008 12:04 pm

DoubleYouB schreef:ik gaa waarschijnlijk plaat 6-24-6 nemen weet mis iemand of dat een slechte planeet is

Een prima keuze, waarschijnlijk wel genoeg velden. Heeft het er minder dan 170 kun je het meestal al wel deleten..

Lion

Aantal berichten : 143
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kolonisatie Empty Re: kolonisatie

Bericht  Gast wo jul 23, 2008 2:51 pm

ej mensen let wel op 1 planeet in het zonnestelsel van de aliantie he niet meer dus dan heb ik et over 6:24 eromheen zijn jullie vrij om te bouwen



Greetz vinnie

krijgsraad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kolonisatie Empty Re: kolonisatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum