C.o.R. Alliantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook zoveel mistreffers met koloniseren?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ook zoveel mistreffers met koloniseren? Empty Ook zoveel mistreffers met koloniseren?

Bericht  Lion ma jul 28, 2008 8:32 pm

Bij mij is het weer aan de gang hoor. Na 8 kolo's eentje van 180 velden die ik maar houd. Daarna was het allemaal 150 en minder.. :S

Hebben jullie ook van die rotkolo's Razz ? Enne, gehouden of niet? Ik heb ze maar meteen allemaal weer opgeblazen. Zonde van mn deut.

Lion

Aantal berichten : 143
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook zoveel mistreffers met koloniseren? Empty Re: Ook zoveel mistreffers met koloniseren?

Bericht  Riddick di jul 29, 2008 1:44 pm

Da's inderdaad zwaar klote. Zo gek was het bij mij niet. Iets van 2 keer rond de 60 velden. 2 Keer rond de 120. De rest....nou ja....kijk maar bij "wie, wat, waar" onder mijn berichtje Wink

Gr.
Riddick
Riddick
Riddick
Admin
Admin

Aantal berichten : 66
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oudenbosch
Registration date : 16-05-08

https://corogame.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook zoveel mistreffers met koloniseren? Empty Re: Ook zoveel mistreffers met koloniseren?

Bericht  Zephyer vr aug 01, 2008 5:08 pm

Duurde een tijd ook bij mij.. nu alles gevuld, ga niet voor een ploffer, en dus tevreden Very Happy

Zephyer

Aantal berichten : 33
Registration date : 27-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook zoveel mistreffers met koloniseren? Empty ook al?

Bericht  Gast za aug 02, 2008 5:03 pm

naja ik heb ook wel wat rot kolonies maar laat ze nog wel produceren... en gooi de slechtste weg kheb toch nix beters te doen, maar jah 100+ is wel ok voor mij Razz

en daarbei meestal als t planeten in de buurt zijn maakt die deut ook bijna niks uit en kan je er wel veel grondstoffen vandaan halen... dus Laughing
maarjah veel plezier ermee en veel suc6 met t vinden van betere kolonies Exclamation Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook zoveel mistreffers met koloniseren? Empty Re: Ook zoveel mistreffers met koloniseren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum